مطالب مربوط به کلاس های درس سیروس لاسمی

دانشجویان می توانند سوالات درسی خود را در این وبلاگ مطرح کنند.

مطالب مربوط به کلاس های درس سیروس لاسمی

دانشجویان می توانند سوالات درسی خود را در این وبلاگ مطرح کنند.

  • ۰
  • ۰

ده سال پیش در یکی از دانشگاه های آمریکا،آزمایشی بسیار جالب و تاریخی انجام شد.در این آزمایش یک آکواریوم بسیار بزرگ ساختند و با قرار دادن یک دیوار شیشه ای در وسط آکواریوم،آن را به دو بخش تقسیم کردند.در یک بخش از آن یک ماهی گوشتخوار بزرگ و در بخش دیگر آن ماهی های  کوچکی قرار دادند که غذای گوشتخوار محسوب می شوند.ماهی گوشتخوار بزرگ بارها و بارها به سوی ماهی های کوچک حمله می کرد ولی هر بار با دیوار شیشه ای نامرئی برخورد می کرد و به غذای مورد علاقه اش نمی رسید و ... .

پس از چند روز تلاش ماهی شکارچی دیگر به سمت ماهی های کوچک حمله نمی کرد و باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم محال و غیر ممکن است.اما در پایان آزمایش روانشناسان دیوار شیشه ای نامرئی را برداشتند و نکته ی جالب این بود که ماهی بزرگ دیگر به سمت ماهی های کوچک حمله نکرد و ....  می دانید چرا؟! بله! اگرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت اما ماهی بزرگ در ذهنش دیواری ساخته بود که از دیوار واقعی سخت تر و بلند تر بود،دیوار بلند باور،باوری از جنس محدودیت،باوری از جنس ناتوانی.اگر ما در میان اعتقادات و باورهای خودمان جستجو کنیم، بی تردید دیوارهای شیشه ای بلند و سختی را خواهیم یافت که نتیجه ی مشاهدات و تجربیات ماست و بسیاری از آنها وجود خارجی ندارد.نمونه ای بارز از این موضوع باور اکثر دانشجویان به سخت بودن درس ریاضی در کنکور کارشناسی ارشد است.ما در کلاس های خود،تصمیم گرفته ایم که به شما ثابت کنیم که این درس اولا بسیار قابل فهم و منظم است و ثانیا پتانسیل بسیار بالایی برای کسب درصد های خوب و تغییر در سرنوشت آزمون کارشناسی ارشد شما دارد.به همین منظور با دیدگاهی جدید به این درس پرداخته و بهترین،مطمئن ترین و جذاب ترین کلاس درس را برای شما برگزار خواهیم کرد.با اطمینان به شما قول می دهیم که با شرکت در کلاس های ریاضی  ما، اولا از یادگیری آن لذت می برید و ثانیا با کمترین زمان، بهترین نتیجه ی ممکن را در آن کسب می کنید.  

  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • سیروس لاسمی ایمنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی